Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
5 iunie 2012

Briose marmorate


Cred ca deja v-ati dat seama ca iubesc tare mult aceste pufoseni. Am o colectie impresionanta zic eu ;) si sper sa apuc sa o impart cu voi.
Pentru azi am pregatit briose cu ciocolata si crema de branza. Sunt sofisticate si perfecte ca si gustare dimineata langa ceafea/ceai/lapte! Ne place tare mult sa savuram ceva dulce la micul dejun, dar asta parca v-am mai spus ....;)))))

Ingrediente:
  • 2 cani faina (cana de 250g)
  • 1 cana zahar
  • 2 pliculete zahar vanilinat
  • 2 lgte. praf de copt
  • 1/2 lgta bicarbonat stins cu putina zeama de lamaie sau otet
  • 1 cana lapte
  • 1/2 cana ulei/ unt topit
  • esenta de rom
  • un praf de sare
  • 40-50g cacao
  • 2 oua
  • 200-250g crema de branza/branza slaba dulce
  • 100g zahar
  • 1 ou
  • esenta de vanilie
  • nuca/alune/migdale
Preparare

Briosele se fac dupa reteta de aici doar ca la sfarsit dupa incorporare se adauga cacaoa.


Compozitia obtinuta se pune incosuletele pentru briose si peste ele adaugam crema de branza preparata astfel: branza se pune intr-un bol peste eaadaygam cele 100g de zahar, oul si esenta de vanilie si amestecam bine cu telulsau mixerul pana la omogenizare! Apoi din crema rezultata punem peste compozitia de ciocolata din forme si amestecam usor cu o scobitoare cat sa le combinam foarte puitn apoi preseram nuca.


Dam la cuptor in jur de 20-25 sau pana trec testul scobitori!
Am servit cu inghetata........Yummy, yummy......





    11 comentarii:

    1. Un desert bun si rapid! Interesanta sugestia de servire.

      RăspundețiȘtergere
    2. Minunate briosele :X!!!!!!Si prezentarea si blogul sunt minunate! Ma bucur ca am fost in vizita si imi place tare mult ce am gasit! Pupici

      RăspundețiȘtergere
    3. Ce pufosenie ai facut tu aici.. De gust nu zic nimic pana nu le incerc, dar pozele sunt minunate!!
      Pupici

      RăspundețiȘtergere
    4. Vai,cat sunt de frumoase briosele tale.Vreau si eu.
      Te pup!

      RăspundețiȘtergere
    5. Sunt extraordinar de atragatoare !
      3 bucati ,va rog !:)

      Bravo !

      RăspundețiȘtergere
    6. Imi place reteta ta si imi place si ce ti-a iestit.
      Seara buna!

      RăspundețiȘtergere
    7. imi place la nebunie aspectul marmorat...!!arata super!!

      RăspundețiȘtergere
    8. Va multumesc tuturor pentru aprecieri si commenturi. Pupici muuuulti ;)))

      RăspundețiȘtergere
    9. Minunat arata si cred ca sunt tare bune !
      O saptaman frumoasa sa ai !

      RăspundețiȘtergere
    10. Mimmi bine ai venit pe blogul meu. Intradevar tare bune merita incercate ;) Te mai astept pe blog!

      RăspundețiȘtergere