Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
12 martie 2012

Chiftelute




       Bune si satioase, bune atat calde cat si reci, cu sosul preferat langa, simple sau ca si garnitura sau servite asa cum vreti voi, chiftelutele sunt gata sa potoleasca foamea cand sunt puse pe masa.
       Nu stiu altii cum le fac, insa asta este reteta dupa care eu fac aceste minunatii. Sunt foarte gustoase. Eu pentru azi am ales varianta mai putin sanatoasa, insa nu mai putin gustoasa si le-am facut prajite voi puteti opta sa le faceti la cuptor.


Ingrediente:
  • 1kg carne tocata amestec
  • verdeata -> marar, patrunjel. ceapa verde, usturoi verde
  • 1 ceapa mare
  • 3-4 catei usturoi 
  • 2 oua
  • 1/2cana pesmet (eu inlocuiesc cu 1-2 cartofi fierti, scursi de zeama zdrobiti lasati la racit si pusi peste carne, fac chiftelutele mai gustoase, mai pufoase si leaga mai bine compozitia)
  • 3-4 lg faina (sau cat sa lege compozitia)
  • sare
  • piper
  • ulei pentru prajit
Preparare

       Carnea tocata se pune intr-un bol. Tocam ceapa marunt, la fel si verdeata. (daca folosim ceapa verde sau usturoi verde nu le mai folositi pe cele uscate).


     Amestecaţi bine carnea tocată cu ceapa, verdeata, ouale, pesmetul, faina, sare şi piper.



     Cand incepem sa formam chiftelutele, ar trebui sa avem alaturi un bol cu apa pentru a ne umezi mainile cand le formam si deasemenea fundul de lemn pe care urmeaza sa punem chiftelutele il udam cu putin apa , asta pentru a putea lua cu usurinta chiftelutele si a le pune la prajit. Forman chiftelute rotunde sau aplatizate, potrivit de mari.


     Incingem uleiul apoi adaugam chiftelutele si prajim chiftelutele până devin aurii. Cand sunt gata le scoatem pe un şervet de hârtie.
     Servim dupa bunul plac, ca atare sau ca si garnitura, cu sosul preferat sau cu salata.
     Noi am servit cu mustar si . paine de casa.
In curand am sa postez si reteta pentru paine de paine de casa
Bon apetit!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu