Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
9 octombrie 2013

Pastrama de pui la gratar cu garnitura de cartofi copti cu mirodeni




Simplu, aromat, condimentat, delicios, suculent.......perfect!




Ingrediente:

marinata pt pui
1 piept de pui dezosat mare - 850g am avut eu
1lingura cimbru uscat
1lingurita ardei iute fara seminte-uscat (optional)
un varf lingurita  ienibahar
un varf lngurita ghibir ras proaspat sau pudra
un varf lingurita nucsoara rasa
un var lingurita scortisoara macinata
4 catei usturoi pisati
1 ceapa mica data pe razatoare sau ceapa verde tocata marunt
1 lingurita cu varf boia afumata (se gaseste la 'mega' la raionul condimente)
1 lingurita de zahar brun/normal
1 lingura de sare
1/2 lingurita de piper macinat
3 linguri ulei de masline
1lingurita cu varf de boia de ardei dulce
200ml lapte


pt cartofi-cantitate difera in functie de fiecare, cat doriti sa pregatiti
cartofi
sare de marepiper proaspat macinat
putina boia
cimbru/rozmarin proaspat
putin ulei de masline

Mod preparare

Pentru inceput pregatim mainata: amesteca bine condimentele cu uleiul si apoi turnam peste laptele. In aceasta marinata pune peptul de pui filetat ca pentru gratar si incercam sa-l acoperim bine de marinata, lasam sa stea asa cel putin 3-4 ore.
intre timp cat sta puiul la marinat pregatim garnitura. Cartofii se curata se spala si se taie in 2-4(de preferat sa folosti cartofi mai mici). Se pun la fiert in apa cu sare, insa  nu se fierb foarte mult, doar atat cat sa intre furculita, dar sa nu se sfarame.
Se scurg de apa si se pun in tava. Se presara cu sare, piper, boia de ardei si cimbru/rozmarin. Turnam deasupra cateva linguri cu ulei de masline si dam la cuptor pana se rumenesc.
Dupa ce a trecut timpul de marinat luam puiul il stergem fff usor de excesul de marinata si punem pe gratarul incins pana se rumeneste frumos. Servim pastrama alaturi de minunati cartofi si salata de sezon/preferata.

Sa va fie de bine! BUN BUN BUN



25 comentarii:

  1. Bună Alice!
    Arată super,deși este târziu nu aș refuza o porție!
    Seară minunată draga mea îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeiesc de bine arata !!! Pastrama asta trebuie incercata....am si eu o reteta dar....mai complicata cu mai mult timp de preparat.
    Si cartofii sunt minuati.....
    Am sa fac si eu din piept de curcan si am sa-ti spun cum a iesit.......!
    Te tzuc cu mult drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce bine arata! Tocmai am mancat dar acum iar mi-e foame :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai de mine! Mai am o tzara si "ucid" monitorul de pofta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pfuu, ce-i aici!! Apetisant rau de tot, n-as refuza o portie pentru nimic in lume!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine ma dai gata oricand cu un asa meniu)

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, cat de bine arata! As vrea o portie ..dubla :D

    Pup :*

    RăspundețiȘtergere