Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
11 aprilie 2012

Crema de fasole alba cu usturoi

Crema de fasole poate fi o idee de aperitiv tare interesant. Cremoasa si cu un gust intens dat de usturoi.

Ingrediente:
  • 1 capatana mica de usturoi
  • 2 cani fasole alba fiarta
  • 2 fire ustuoi verde
  • 50 ml ulei
  • sare
  • zeama de lamaie
Preparare

Fasolea boabe se lasa de seara intr-un vas cu apa. A doua zi se pune la fiert. Se lasa sa fiarba bine.
Fasolea alba fiarta se scurge de zeama si se paseaza cu blenderul pana devine o pasta. Adaugam usturoiul pisat, sare si  amestecam. Turnam uleiul si zeama de lamaie si amestecam pana se incorporeaza bine.
Gustam si daca nu mai trebuie nimic adaugam usturoiul verde tocat marunt.
Buna, consistenta si rapid de facut. Merge foarte bine cu paine prajita.


2 comentarii:

  1. wow, arata bestial!!! sotul meu ar innebuni ptr asa ceva...super blogul si eu am unul insa sunt la inceput, am un drum lung :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicii multumesc frumos si bine ai venit in lumea culinara. Pai sa crestem mari (caci si eu sunt la fel ca tine la inceput de drum);)))

    RăspundețiȘtergere