Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
9 noiembrie 2013

Placinta cu spanac si branza feta



O placinta tare, tare gustoasa perfecta pentru un weekend de toamna tarzie!!!
 Ingrediente

700g spanac proaspat/conserva/congelat
300 g branza feta
unt topit
piper
1 lingurita nucsoara macinata
3 oua
1 pachet foi de placinta
+
2 oua si 3 linguri smantana


Mod de preparare

Pentru inceput se incinge cuptorul la 180 °C. Spanacul (eu am avut la conserva) se stoarce foarte bine se pune intr-un castron si se amesteca impreuna cu branza feta maruntita, cele 3 oua, cu putin piper si eventual sare daca mai este nevoie. 


Se adauga nucsoara si se amesteca. Pachetul de foi de placinta se imparte in trei parti egale. Ungem tava cu putin unt apoi punem o parte din foi unse si ele cu unt topit. Compozitia rezultata se pune peste tava cu foile de placinta, iar peste se aseaza cealalta jumatate de foi, la fel unse si ele cu unt si peste retul de compozitie apoi restul de foi si se preseaza bine cu palmele .Oul se bate impreuna cu smantana si putina sare apoi se adauga peste placinta. Se da la cuptorul incins timp de 30 minute sau pana se rumeneste frumos.




6 comentarii:

  1. Bună Alice!
    Ce rumenă este!Deja mi s-a făcut poftă!
    Un weekend excelent draga mea îți doresc!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e una din combinatiile pe care nu le refuz niciodata...dar doar mie imi plac, nu si alor mei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai de mine ce bunatate ai facut!!trebuie sa fie un deliciu!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca a fost tare buna placinta asta, as savura si eu o portie cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mm... ce mult imi place combinatia de branza si spanac..

    RăspundețiȘtergere