Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
29 mai 2012

Pizza cu spanac si ou




Ideea acestei retete mi-a venit in timp ce rasfoiam blogul Simonei unde am gasit informatia despre acest concurs. Din curiozitate si pentru ca imi plac provocarile am intrat sa vad despre ce este vorba. Am vazut mi-a placut ideea si mi-am zis dc nu!
Aceasta este reteta aleasa pentru a participa la  Provocarea lunii Mai - "Dulce Romanie"  organizat in aceasta luna de Andreea Elena - Toata ziua in bucatarie.

Ingrediente:
  • 200g faina
  • 3lg ulei de masline/ulei
  • 1 varf lgta sare
  • 1 varf lgta zahar
  • 100ml apa calduta
  • 1/2 pliculet drojdie
  • 200g spanac proaspat/borcan/congelat
  • 2 fire ceapa verde
  • 1 fir usturoi verde
  • 2 feli bacon
  • sare, piper
  • 50-100g branza oaie
  • 3-4 oua
Preparare

Pentru inceput se face aluatul dupa reteta de aici.
Cat aluatul sta la crescut facem umplutura de spanac. Ceapa se taie marunt la fel si usturoiul si le calim in putin ulei iar cand devine sticloasa adaugam baconul. Lasam totul pana ce baconul devine usor rumen apoi adaugam spanacul. Lasam pe foc pana scade apa si obtinem o pasta. gustam de gust si apoi stingem focul.


Cand aluatule gata intindem bine aluatul dandu-i forma rotunda si peste el punem compozitia de spanac. cu ajutorul unei linguri facem usor cate o gropita si punem oul in ea.
Dam la cuptor pana ce blatul este copt si ouale sunt facute. Inainte cu 5min scoatem pizza si radem branza apoi mai dam la cuptor pana ce branza este topita.


Servim cu rosii proaspete alaturi.
Noua ne-a placut maaaaaxxxxxiiiiiimmmm de mult, este surprinzator de buna si cu siguranta am sa mai repet aceasta reteta, merita din plin!!!!




14 comentarii:

  1. Vai ce idee faina!!! Pfaaa... cum de nu m-am gandit niciodata la combinatia asta?!
    Ma bucur ca ne vom intalni la parada finala a lunii... sa vezi acolo bunatati de toate felurile :)) Iar luna viitoare, gazda va fi http://www.reteteveggie.com/. Sa vedem ce ingrediente va pune la bataie :)
    Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca iti plac provocarile... http://amainbucatarie.blogspot.com/2011/12/provocarea-secreta-editia-1.html si http://www.emilyscupcakes.ro/p/diverse.html
    Zilele astea sunt inscrierile!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc muuult Simona, ma bucur ca iti place trebuie incercata este tare buna. Multumesc frumos pentru informatii! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai, pizza asta sigur e pe placul meu !
    Spanac si ou, bacon... poate merge in burtica mea la orice ora fara nici un fel de probleme :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si sa nu uit, multumesc ca imi regasesc blogul in lista cu blogurile care-ti plac.Ti-am facut si eu un loc in lista mea de bloguri ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Bucate apetisante, ma bucur ca iti place! chiar merita!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincer iti spun ca nu m-am gandit niciodata la combinatia asta, dar e o idee de milioane! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. mmm, o bunatate! si eu tot pizza vroiam sa fac astazi, bineinteles ca tot cu spanac :D
    pupici
    si multumesc de reteta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine aratã, mai ales cu ouãle întregi! yummy:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Viviana si bine ai venit pe blogul meu. Ma bucur ca iti place si multumesc pentru aprecieri!!! ;))

    RăspundețiȘtergere
  12. Andreea bine ai venit pe blogul meu. Mare adevar graiesti, intradevar o bunatate. Ma bucur nespus ca iti place reteta si te astept cu impresi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Alina ma bucur ca iti place si multumesc!!

    RăspundețiȘtergere