Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
17 iulie 2012

Frigarui de pepene pe pat de clatite


Cum va spuneam in postarea anterioara m-am inscris la concurs, Clatidiada bloggerilor culinari organizat de http://www.gatestesanatos.ro/
Eeehheee si bine am facut caci asa mi-am inbunatatit colectia de tigai cu o tigaie de clatite super faina calitate germana marca Fissler.
Pe mine m-au convins si cu siguranta am sa mai incerc si alte produse.

Despre reteta nu am prea muulte de spus. Este o reteta simpla de vara cu ingrediente simple ce se prepara rapid, mai ales in cazul meu caci am avut ca ajutor minunata tigaie de clatite  Fissler.

Ingrediente:
  • aluat clatite  aici
  • fructe (eu am avut pepene)
  • bete frigarui
  • lapte condensat / sos ciocolata (alba)
Preparare

Facem clatitele apoi le taiem fidelute le punem intr-o farfurie peste frgaruile de fructe si peste sos.



Rapid si gustos!

12 comentarii:

  1. Vreau si eu!!! Peste tot numai clatite vad in fata ochilor :))) Delicioasa idee! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Pepene am,clatite din belsug...deci, sa incerc si varianta ta :))
    Este grozava tigaia;dupa ce am facut clatitele cu cacao,pentru inaugurare ,ieri am facut un alt teanc pentru a le consuma cu dulceturi !:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi am primit si eu tigaia.. si abia astept s-o pun la treaba. Pana atunci ma delectez cu bunatati de la tine!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu ,si eu am primit tigaia :)si evident am pus-o si la treaba :), cat despre ideea ta.. e grozava!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru premiu! Si eu am castigat o tigaie de la ei si este exceptionala!
    Reteta este foarte interesanta si sigur o voi incerca curand!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere