Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs
14 mai 2012

Briose cu ananas


Imi plac deserturile cu briose in orice combinatie. Se fac repede si se consuma la fel de repede! Pentru azi am ales cu ananas si bine am facut sunt extrem de bune, cu o tenta racoroasa. Merita incercate!

Ingrediente:
  • 2 cani faina (cana de 250g)
  • 1 cana zahar
  • 2 pliculete zahar vanilinat
  • 2 lgte. praf de copt
  • 1/2 lgta bicarbonat stins cu putina  zeama de lamaie sau otet
  • 1 cana lapte
  • 1/2 cana ulei/ unt topit
  • esenta de vanilie
  • un praf de sare
  • 2 oua
  • 1 ananas/1 cutie ananas
Preparare

Incingem bine cuptorul si pune in forma de briose hartiute speciale. Intr-un bol se amesteca bine bine toate ingredientele uscate apoi in mijloc se face o "gropita" si se pun ingredientele umede. Amestecam bine pentru omogenizare completa.


Cu ajutorul unei linguri punem dincompozitie in formele de briose insa nu umplem pana sus ci mai lasam spatiu caci ele vor mai creste. Dupa ce am terminat de pus din compozitiepunem in fiecare forma feliute sau cuburide ananas. Dam la cuptor 20-25min sau pana ce devin usor auri si trec testul scobitori. Gata asta este reteta ;)) simplu si bun!
Se servesc simple sau cu frisca amestecata cu putina scortisoara. (eu am ornat deasupra cu caramel incare am scufundat cateva cuburi de ananas{am pus trei linguride zahar la caramelizat cand s-a caramelizat am stins cu putina frisca silapte am lasat putin pe foc apoi am adaygat ananasul})
Un deliciu de zile mari desi este o reteta extrem de simpla!


5 comentarii:

  1. Arata bine!Eu sint in Dieta si deocamndata nu am voie:) dulciuri!...le prestez pentru ceilalti :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa zic "nu" brioselor :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine rau de tot! Cu ananasul in compoziteie le creste rangul pentru mine substantia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Alice. Iti returnez vizita si imi place tare mult ceea ce vad; in 3 luni ai avut o gramada de treaba. Esti foarte talentata. Sa ai spor si inspiratie in continuare!
    Si ca sa fiu putin si la obiect, briosele arata super! Trebuie sa incerc si eu combinatia cu ananas.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Ruxi ma simt magulita de cele citite, multumesc frumos pentru aprecieri ma bucur ca iti plac iar daca le incerci astept impresi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere